Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Γεωργακοπούλου Κυριακή του Νικολάου










Αγαπητοί Υδραίοι, Υδραίες και φιλυδραίοι,
Ονομάζομαι Κυριακή (Κούλα Γεωργακοπούλου).

Επειδή αγαπώ αυτόν τον τόπο, όπως κι εσείς, δηλώνω παρoύσα σ΄ αυτές τις δημοτικές εκλογές, ως υποψήφια του συνδυασμού «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ» του οποίου ηγείται ο ΄Αγγελος Κοτρώνης, που τον εκτιμώ σαν άνθρωπο και πιστεύω ότι μπορεί να κατορθώσει να επιλύσει τα μεγάλα προβλήματα που απασχολούν, εδώ και πολλά χρόνια το νησί μας.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην ΄Υδρα, τελειώνοντας το Λύκειο παρακολούθησα μαθήματα σε  σχολή γραμματέων, λογιστών – φοροτεχνικών και αγγλικής γλώσσας. Στο διάστημα αυτό πήρα το πτυχίο κομμωτικής και τελικά αυτό ήταν το επάγγελμα που με κέρδισε, γιατί πάντα μου άρεσε η άμεση επαφή με τον κόσμο.
Εχω διατελέσει γενικός γραμματέας του Εμπορικού και Επαγγελματικού Συλλόγου ΄Υδρας, πρόεδρος του συλλόγου Γονέων του Γυμνασίου ΄Υδρας, επίσης μετά από δική μου προτροπή, ιδρύουμε το σύλλογο γυναικών ΄Υδρας και φιλοδοξούμε να αναδείξουμε  τη συμβολή της γυναίκας στην υδραϊκή κοινωνία.
Εδώ και 16 χρόνια είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και διατηρώ δύο καταστήματα στο νησί μας. Στην καθημερινή ζωή, μέσω της δουλειάς μου, έρχομαι σε επαφή με πολύ κόσμο, Υδραίους και ξένους, πολλοί απ΄ αυτούς μου εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους για την κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στον τόπο μας. Δεν αισθάνομαι ευχάριστα, όταν πρέπει να συζητώ τα αυτονόητα που θα έπρεπε να είχαν  γίνει, (παιδικός σταθμός, παιδική χαρά, ύδρευση, αποχέτευση, ανεργία, εξυπηρέτηση τουριστών, άθληση κ.α)

Αισθάνομαι ότι μπορώ να προσφέρω στον τόπο μας γι΄ αυτό το λόγο αποφάσισα να συμμετέχω ενεργά σ΄αυτές τις εκλογές, ζητώντας την υποστήριξη σας, για να κάνουμε την ΄Υδρα ΜΟΝΑΔΙΚΗ, για εμάς  που ζούμε εδώ, αλλά και γι΄ αυτούς που την επισκέπτονται.


Με εκτίμηση

Κυριακή Γεωργακοπούλου 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: