Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΚΡΕΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ


ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ    ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ”
 



Αγαπημένοι μου συμπατριώτες,

Είμαι η Αναστασία Κρέμου.

     Έχω σπουδάσει στο πανεπιστήμιο της Neuchatel (νιουσατέλ) στην Ελβετία. Μιλάω Γαλλικά και Αγγλικά και έχω δύο κόρες 25 και 22 χρονών.

    Μέχρι τώρα δεν είχα συμμετάσχει  ενεργά στην πολιτική ζωή του νησιού μας, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ενδιαφερόμουν για την εξέλιξη και την πρόοδο μας σαν νησί και σαν κοινωνία.
    Όταν λοιπόν,  ο Δήμαρχος  κ. Άγγελος Κοτρώνης,  μου πρότεινε συνεργασία με τον συνδυασμό του, δέχτηκα με χαρά.
   Όπως ξέρετε ζω στο «λιμάνι», αφού διατηρώ το μαγαζί που βρήκα από τον παππού μου, τον κυρ-Σταμάτη Βέτιμη και εν συνεχεία από τη μαμά μου Μαρία, που μαζί με τον μπαμπά μου τον κυρ-Γιάννη Κρέμο, συνέχισαν την δουλειά της οικογένειας Βέτιμη.
   Μέσα σε αυτό το μαγαζί μεγάλωσα, το λιμάνι ήταν η αυλή μου, οι βάρκες τα παιχνίδια μου και οι επαγγελματίες του λιμανιού οι φίλοι μου. Με μάθανε ποδήλατο, μου χάριζαν φρούτα από τα παλιά μανάβικα και έπαιζα έξω από τα μαγαζιά τους.
   Αυτά μπορεί να ακούγονται άγνωστα και ξένα στους νεώτερους από μένα αλλά οι «παλιοί» όπως λέμε εδώ τα θυμούνται με αγάπη.
   Θέλω να πω πως με αυτές τις αρχές πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά. Να κρατήσουμε την αρχοντιά της Ύδρας μας κοιτάζοντας με θάρρος το μέλλον.
Είμαστε νέοι. Θέλουμε να δουλέψουμε και να φτιάξουμε ακόμα πιο όμορφη την Ύδρα μας.
   Η τεχνολογία και τα μέσα που διαθέτουμε μπορούν να μας βοηθήσουν να διαφημίσουμε το νησί μας σε όλο τον κόσμο, αλλά την αρχοντιά του και την παράδοση του θα τα κρατήσουμε μόνο μέσα από αυτά που μας έμαθαν οι γονείς και οι παππούδες μας.
   Με τον συνδυασμό μας λοιπόν «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ»  θα προσπαθήσουμε με πολλή δουλειά και αγάπη να φτιάξουμε μια ακόμα καλύτερη Ύδρα για όλους μας



Αναστασία Κρέμου

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος 
με τον Συνδυασμό 
"Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ"


Δεν υπάρχουν σχόλια: