Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Παρασκευή (Βούλα) Λιόλιου (συζ. Δημητρίου Βούλγαρη)











 Η ενεργή συμμετοχή μου σε οποιαδήποτε εκλογική διαδικασία δεν ήταν κάτι που επεδίωξα ποτέ μου. Πάντα όμως με ενδιέφερε το παρόν μα κυρίως το μέλλον του τόπου που ζούσα.
     Η Ύδρα ήταν ένα νησί που πάντα ονειρευόμουν να επισκεφτώ από μικρό παιδί, και όταν αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα, ειλικρινά το «ερωτεύθηκα»!!!
Με τα χρόνια ο έρωτας αυτός έγινε αγάπη, μια αγάπη πολύ δυνατή που πήγαζε κυρίως από τον τρόπο που με αγκάλιασε ο κόσμος αυτού του νησιού!
 Γι’ αυτό και  ο πόνος είναι  πραγματικός όταν το βλέπω χρόνο με το χρόνο, μέρα με την ημέρα να καταστρέφεται!!!
Και πιστέψτε με, την λέξη ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ δεν την θεωρώ καθόλου υπερβολική!
                Σίγουρα είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει κάτι, ΤΩΡΑ!
   Η πρόταση να μετάσχω κι εγώ, στην προσπάθεια που ξεκίνησε πριν τέσσερα χρόνια ο συνδυασμός «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ» για να αλλάξει το μέλλον του νησιού που αγάπησα και αποφάσισα να ζήσω ομολογώ ήρθε κάπως ξαφνικά και με εξέπληξε. Με αρκετή διστακτικότητα  συμμετείχα λοιπόν στην πρώτη συνάντηση του συνδυασμού γνωρίζοντας τον ίδιο τον Άγγελο Κοτρώνη αλλά και τους συνεργάτες του. Ειλικρινά όταν πήγα δεν είχα ακόμα αποφασίσει αν θα δεχόμουν την πρόταση τους να τεθώ και εγώ μαζί τους στην κρίση σας.
   Μέσα στο μυαλό μου υπήρχαν σκέψεις, ιδέες, προτάσεις, μα πιστεύω και λύσεις αν θέλετε, που αν βρίσκονταν σε αντίθεση με τις απόψεις κάποιων ή και με του ίδιου του κ Κοτρώνη ήμουν αποφασισμένη να αρνηθώ.
   Όμως πραγματικά βρήκα  αξιοσημείωτες, αξιόλογες, και πάνω απ’ όλα βατές και πραγματοποιήσιμες τις προτάσεις τους. Χωρίς φανφάρες και αερολογίες. Για ένα καλύτερο αύριο για  τους κατοίκους του νησιού μας.
    Λύσεις για την ανεργία, που μαστίζει πια και τους κατοίκους της Ύδρας, λύσεις για το νερό, για την ακτοπλοΐα μας αλλά και γενικά για όλα τα προβλήματα του λαού της Ύδρας.
   Έτσι λοιπόν αποφάσισα να αποδεχθώ την πρόταση και πια εδώ και λίγο καιρό είμαι και επίσημα δίπλα στον αγώνα του  ΆΓΓΕΛΟΥ ΚΟΤΡΩΝΗ και των πράγματι αξιόλογων συνεργατών του στον συνδυασμό «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ».

    Όμως παρόλο που επισκεπτόμουν και έμενα στο νησί κάθε καλοκαίρι–εκτός από δύο χρονιές-  από Πάσχα μέχρι Οκτώβριο από το 1989 έως το 2002 οπότε και εγκαταστάθηκα μόνιμα, κάποιοι ή μάλλον οι περισσότεροι από εσάς ξέρετε ελάχιστα για μένα. Σκέφτηκα λοιπόν σε αυτή την επιστολή μου να σας δώσω κάποια στοιχεία για μένα.
•    Είμαι Απόφοιτη και Πτυχιούχος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων (Σ.Τ.Ε) της Πάρνηθας 1984-1985
•    Επίσης φοίτησα και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην Δραματική Σχολή της Ευγενείας Χατζίκου με λίαν καλώς. (έχασα το άριστα γιατί τόλμησα να τραγουδήσω)
•    Έχοντας το Πτυχίο της Δραματικής σχολής μπήκα μετά από εξετάσεις στο δεύτερο έτος στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο στο μάθημα της θεατρολογίας. Δυστυχώς για ένα έτος μόνο. Οικονομικοί λόγοι δεν με άφησαν να συνεχίσω.
•    Έχω παρακολουθήσει Σεμινάρια Κινησιολογίας, Ορθοφωνίας, Αυτοσχεδιασμού και Υποκριτικής δίπλα στους  Νίκη Τριανταφυλλίδη, Παπακωσταντίνου, Ντίνο Ηλιόπουλο, Θάνο Κωτσόπουλο και Κώστα Καζάκο.
•    Επίσης έχω παρακολουθήσει Ειδικά Σεμινάρια πάνω στην Αρχαία Τραγωδία με τους Ηλέκτρα Παπαθανασίου και Θάνο Κωτσόπουλο
•    Και τέλος Σεμινάρια Ψυχολογίας με θέματα: αυτογνωσία – προσωπικές και διαπροσωπικές σχέσεις – φοβίες – κατάθλιψη
Τα τελευταία σεμινάρια τα έκανα για να βοηθηθώ για διάφορους ρόλους που χρειάστηκε να παίξω.

 Σίγουρα  όλοι γνωρίζετε πως τα καλοκαίρια δούλευα στο μπαρ «retro» αρχικά και στην συνέχεια στο «saronikos». Τους χειμώνες όμως δούλευα στο θέατρο, έχοντας την τύχη να εργαστώ δίπλα σε πολλούς επώνυμους και αξιόλογους ηθοποιούς. Και τα δύο χρόνια που δεν είχα έρθει στην Ύδρα ήταν γιατί μου δόθηκε η μεγάλη ευκαιρία να συμμετάσχω σε παραστάσεις από Αρχαίες Τραγωδίες-που είναι και το όνειρο κάθε  ηθοποιού -και μάλιστα να παίξω στο Ηρώδειο, στην Επίδαυρο αλλά και σχεδόν σε όλα τα αρχαία θέατρα της Ελλάδος.
    Συμμετείχα επίσης σε πολλές παιδικές παραστάσεις, κάτι που πραγματικά το λάτρευα και με ενέπνεε.
Τέλος έπαιξα σε μικρούς ρόλους στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση
Το χόμπι μου είναι η ζωγραφική
   Τελειώνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδία μου για την υποστήριξη που μου προσφέρατε όταν αποφάσισα να ζήσω τα όνειρά μου μαζί σας   και ελπίζω να σας βρω συμπαραστάτες στην προσπάθειά μου αλλά και στον αγώνα του ΆΓΓΕΛΟΥ ΚΟΤΡΩΝΗ και του συνδυασμού «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ» για να επιστρέψει και πάλι η Ύδρα μας εκεί που της αξίζει

ΨΗΛΑ, ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ

Με αγάπη και εκτίμηση

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΒΟΥΛΑ) ΛΙΟΛΟΥ
Σύζ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ  Ιωαν. ΒΟΥΛΓΑΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: