Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Παύλος Παντ. Κόκκος








Αγαπητοί μου συμπατριώτες, συμπατριώτισσες και φίλοι, 

    γεννήθηκα σε τούτον εδώ τον τόπο και πάντα ήθελα να τον βλέπω, συγκρίνοντάς τον με άλλους παρόμοιους, να τους ξεπερνάει...
Να τους ξεπερνάει σε πληθυσμό, να τους ξεπερνάει σε ομορφιά, σε έργα, σε ποιότητα ζωής. Να τους ξεπερνάει σε όλα.
     Περνώντας όμως τα χρόνια και μεγαλώνοντας, διαπίστωνα πως το μόνο πράγμα που μου έδινε μέτρο σύγκρισης καλύτερο από τα άλλα μέρη ήταν η ομορφιά του!!!
Ναι, μόνο η ομορφιά του. Και πάντα αναρωτιόμουν τι είναι αυτό που φταίει;
     Γιατί χρόνο με το χρόνο μειωνόμαστε σε πληθυσμό; Γιατί χρόνο με το χρόνο όλο και λιγότερα έργα γίνονται; Γιατί χρόνο με τον χρόνο η καθημερινότητά μας γίνεται όλο και χειρότερη; Γιατί δεν έχουμε πόσιμο νερό; Γιατί δεν έχουμε καθαρούς δρόμους και πλατείες; Γιατί δεν έχουμε ικανή συγκοινωνία – επικοινωνία με τα άλλα νησιά γύρω μας αλλά και με την πρωτεύουσα; Γιατί, Γιατί, Γιατί.......
     Όλα αυτά τα «γιατί» τριγύριζαν πάντα στο μυαλό μου και πάντα ήθελα να βρω τον τρόπο να λύσω τις απορίες μου αλλά και να αλλάξω τον τόπο γύρω μου. Τον τόπο που λάτρεψα και αποφάσισα να εγκαταστήσω και να μεγαλώσω την οικογένειά μου.
      Τα «κοινά» πάντα με ενδιέφεραν αλλά περισσότερο σε επίπεδο φιλολογικών συζητήσεων και όχι εμπράγματης ενασχόλησης, πιστεύοντας άλλοτε πως άλλοι ικανότεροι από εμένα έχουν σειρά και άλλοτε πως η κατάσταση του Δήμου μας έχει παγιωθεί και είναι ακατόρθωτο να αλλάξει.
     Η εικόνα όμως αυτή έμμελε να αντιστραφεί στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές. Βλέποντας το εκλογικό αποτέλεσμα και ζώντας από κοντά όλες τις προσπάθειες του Άγγελου Κοτρώνη και του συνδυασμού του κατά την προεκλογική περίοδο αλλά και μετά, κατά την διάρκεια της Δημαρχίας του, συνειδητοποίησα πως τα πράγματα στο νησί μας δεν είναι δύσκολο να αλλάξουν και δεν χρειάζεται τίποτε περισσότερο από Θέληση, Όρεξη για δουλειά, και Ικανούς αλλά και Αποτελεσματικούς Συνεργάτες.
Συνειδητοποίησα πως αν όλοι μαζί βάλουμε ένα «χεράκι» τότε το νησί μας θα πάει εκεί που πάντα έπρεπε να ήταν, ανάμεσα στους πρώτους, στους καλύτερους, και γατί όχι

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
     Η πρόταση για ενεργή συμμετοχή μου στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές δεν άργησε να έρθει και ομολογώ πως ήταν πολύ τιμητική για εμένα.
Ήταν η ευκαιρία μου να αποδείξω – στον εαυτό μου αλλά και σε όλους εσάς- πως υπάρχει τρόπος να αλλάξουμε.
Δέχτηκα με όλη μου την καρδιά σκεπτόμενος πως η προσπάθεια υπάρχει για να γίνεται πράξη και όταν πηγάζει από αγαθούς σκοπούς τότε ίσως να είναι και επιβεβλημένη.
   Μέσα από αυτές τις γραμμές σας ζητάω να στηρίξετε με την ψήφο σας αυτήν μου την προσπάθεια -αλλά και ολόκληρου του συνδυασμού μας «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ- δίνοντας σας λόγο τιμής και ευθύνης συνάμα, να παλέψω με όλην μου τη δύναμη για το καλύτερο αύριο αυτού εδώ του τόπου.
Για να μπορούμε όλοι μας να φωνάξουμε υπερήφανα πως η Ύδρα μας είχε ένδοξο παρελθόν,
αλλά κυρίως θα έχει και το μέλλον που πραγματικά της ΑΞΙΖΕΙ.



Με μεγάλη τιμή αγάπη και εκτίμηση,

ΠΑΥΛΟΣ  ΠΑΝΤ. ΚΟΚΚΟΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Συνδυασμού
«Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: