Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Παναγιώτης Εμμ. Μαρκαντώνης















                             ΥΔΡΑ 17 Αυγούστου 2010


Αγαπητοί συμπατριώτες μου, φίλες και φίλοι,
       Η πολιτική και οικονομική συγκυρία στο ευρύτερο παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στο στενό τοπικό δεν αφήνουν περιθώρια για άστοχες κινήσεις και λάθος επιλογές.
       Για το λόγο αυτό μιας και η πατρίδα μας περνά μέσα από συμπληγάδες, είναι ευθύνη και υποχρέωση όλων μας να πάρουμε θέση και να αγωνιστούμε όχι μόνο για το μέλλον το δικό μας  αλλά και για τις επόμενες γενιές.
       Αυτή την πατρίδα, μέσα στη μεγάλη της ιστορική πορεία,ούτε την έσωσαν ,ούτε  την στήριξαν,ούτε αγωνίστηκαν γι' αυτήν οι καρεκλοκένταυροι της εκάστοτε εξουσίας αλλά ο καθημερινός, ο απλός πολίτης, που κατέθεσε το είναι του και όλες του τις δυνάμεις για να σταθεί αυτή η πατρίδα.
       Γι' αυτό οφείλουμε σ'αυτές τις στιγμές και στον τόπο τούτο,την ΥΔΡΑ μας, ο καθένας από μας να δώσει όλες του τις δυνάμεις χωρίς μικροεγωισμούς και μικροπολιτικές σκοπιμότητες ώστε το νησί μας να γυρίσει σελίδα προς το καλύτερο. 
       Οφείλουμε να αφήσουμε τα λάθη του χθες και να προσπαθήσουμε να σταθούμε αντάξιοι στις όχι εύκολες προκλήσεις των καιρών μας.
        Με αυτές τις σκέψεις λοιπόν και έχοντας πάντα ως γνώμονα τις ηθικές αρχές και αξίες με τις οποίες μεγάλωσα και με απόλυτο σεβασμό στο δημόσιο συμφέρον του τόπου μου,στους θεσμούς και κυρίως στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ειλικρινά και χωρίς καμιά προσωπική σκοπιμότητα, θέλω και σ' αυτές τις δημοτικές εκλογές να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία της ΥΔΡΑΣ.
        Επέλεξα να είμαι κοντά στον ΑΓΓΕΛΟ ΚΟΤΡΩΝΗ γιατί θεωρώ ότι έχει τη μόνη αξιόλογη και αξιόπιστη πρόταση για την  επόμενη δημαρχιακή περίοδο όπως αυτή έχει οριστεί από τον νέο νόμο.(Καλλικράτης).
         Η πατρίδα αλλά και το ΝΗΣΙ μας, αυτό που χρειάζεται στην παρούσα φάση είναι νοικοκύρεμα,συμμάζεμα αλλά και άνοιγμα νέων δρόμων, ώστε να βοηθηθούν οι επόμενες γενιές να εργαστούν για τούτο τον τόπο με λιγότερα οικονομικά αλλά και κυρίως ηθικά προβλήματα.

         ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΜΑΣ 
και αυτές να τις παραδώσουμε αμόλυντες στις επόμενες γενιές,στα παιδιά μας. Ξέρουμε ότι ο δρόμος που θα διαβούμε είναι δύσκολος ,είναι γεμάτος προβλήματα που θα κληρονομήσουμε από το παρελθόν, όμως αυτό δεν μας πτοεί. Αντίθετα έχουμε δύναμη και κουράγιο να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόβλημα.Eίναι μια μεγάλη πρόκληση για μας για έναν καλό και ηθικό αγώνα.
Είμαι σίγουρος ότι σ' αυτό το δρόμο θα σας έχουμε δίπλα μας, συμπαραστάτες μας.
        Προσωπικά,γνωρίζετε ότι ασχολούμαι ενεργά με τα δημοτικά του τόπου μας από το 1994. Το νησί μας είναι μικρό και γνωριζόμαστε. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ.Γι' αυτό δεν νοιώθω την ανάγκη να συστηθώ σε σας, με ξέρετε όλοι. Ποιος είμαι, από που έρχομαι τι έχω πετύχει για τον τόπο μου,ποιους αγώνες έχω δώσει και το κυριότερο

ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
    Θα είναι μεγάλη μου τιμή αλλά και μεγάλη ευθύνη να με στηρίξετε με την ψήφο σας στις δημοτικές εκλογές τον ΝΟΕΜΒΡΙΟ 2010 .Ήταν πάντα χαρά μου να σας εκπροσωπώ στο Δήμο μας και θα είναι μεγαλύτερη μου χαρά να σας υπηρετήσω από όποια θέση με ορίσετε εσείς,οι συνεργάτες μου και ο επικεφαλής του συνδυασμού ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΤΡΩΝΗΣ.
       Πιστεύουμε και ελπίζουμε ότι με την δύναμη της ψήφου σας θα μας οδηγήσετε να κρατήσουμε με υπευθυνότητα τα ηνία του ΔΗΜΟΥ μας.

                                                                                                 

Με εκτίμηση 
για τον καθένα ξεχωριστά


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΜΜ. ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΗΣ

Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ύδρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: