Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Ανάργυρος Ιωάν. Βούλγαρης













 Αξιότιμοι συμπολίτες μου.               

     Με αυτή τη σύντομη επιστολή, σας ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές στις 07 Νοεμβρίου του 2010, με τον συνδυασμό ''Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ”, του άξιου συμπολίτη μας Άγγελου Κοτρώνη, που με τιμά ιδιαιτέρως, συμπεριλαμβάνοντας με στο ψηφοδέλτιο του.
     Συμπατριώτες μου, φίλες φίλοι , οι Δήμοι δεν ανήκουν σε κανέναν Δήμαρχο και κανέναν Δημοτικό Σύμβουλο, οι Δήμοι είναι το κυριότερο εργαλείο για την ανάπτυξη και την ευημερία ενός τόπου, είναι λοιπόν χρέος  για μας και τα παιδιά μας να ψηφίσουμε ανθρώπους που αγαπούν αμερόληπτα τον τόπο τους και σέβονται ανιδιοτελώς τους συμπολίτες τους.
   Θέλω λοιπόν να πιστεύω, πως όλα αυτά τα χρόνια που συνταξιδεύουμε, πάνω σ' αυτό το πλοίο που λέγεται ''ΥΔΡΑ, έχω κερδίσει την εμπιστοσύνη σας.
     Θα ήταν λοιπόν μεγάλη τιμή για μένα, και την οικογένεια μου, αν θα μου δίνατε την ευκαιρία να το αποδείξω.                                  

Με εκτίμηση,

ΑΡΓΥΡΗΣ ΙΩΑΝ. ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: