Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ


ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ    ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ”
 





Αγαπητοί Υδραίοι, Υδραίες και Φιλυδραίοι.
Είμαι η Κυριακή (Κούλα Γεωργακοπούλου)
Επειδή αγαπώ αυτό τον τόπο, όπως και εσείς αποφάσισα να είμαι παρούσα και σ’ αυτές τις δημοτικές εκλογές ως υποψήφια του συνδυασμού «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ», του οποίου ηγείται ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ μας κ.  Άγγελος Κοτρώνης, στη Δημαρχία του οποίου πολλά έργα έγιναν και δρομολογήθηκαν.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ύδρα, τελειώνοντας το Λύκειο παρακολούθησα μαθήματα σε Ι.Ε.Κ και έχω πτυχίο Γραμματέων, λογιστών-φοροτεχνικών και αγγλικής γλώσσας.
Στο διάστημα αυτό πήρα το πτυχίο κομμωτικής και τελικά αυτό ήταν και το επάγγελμα που με κέρδισε, γιατί πάντα μου άρεσε η άμεση επαφή με τον κόσμο.
Ζω και εργάζομαι στο νησί μας όλο το χρόνο ως ελεύθερος επαγγελματίας όπου μέσα από τη δουλειά, μου δίνετε η δυνατότητα να γνωρίζω τις ανησυχίες των συμπολιτών μου.
Έχω διατελέσει: Γενική Γραμματέας του Εμπορικού και Επαγγελματικού Συλλόγου Ύδρας, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων Γυμνασίου Ύδρας, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων Λυκείου Ύδρας.
Επίσης μετά από δική μου προτροπή, είμαστε έτοιμες να ιδρύσουμε το σύλλογο γυναικών Ύδρας  επίσημα και φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τη συμβολή της γυναίκας στην Υδραίικη κοινωνία.
Είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ύδρας, όπου στα τριάμισι χρόνια θητείας μας, υλοποιήσαμε μεγάλα έργα για το Λιμάνι μας, δέστρες, κρηπίδωμα, το ναύδετο που υλοποιείται αυτή την περίοδο και άλλα σημαντικά έργα, τα οποία αναφέρονται στον απολογισμό πεπραγμένων της Δημοτικής μας αρχής.
Θέλω λοιπόν να προσφέρω στον τόπο μας, γι’ αυτό το λόγο αποφάσισα να συμμετέχω και σ’ αυτές τις εκλογές, ζητώντας την υποστήριξή σας, για να κάνουμε την Ύδρα ΜΟΝΑΔΙΚΗ για εμάς που ζούμε εδώ, αλλά και γι’ αυτούς που την επισκέπτονται.



Κυριακή Γεωργακοπούλου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Συνδυασμού 
«Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: