Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ


ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ    ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ”
 



    Αγαπητές φίλες και φίλοι, 

   Η Ύδρα το νησί που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω  εγώ και η οικογένεια μου, αλλάζει πρόσωπο για να δοθεί στα παιδιά μας καλύτερη απ` ότι εμείς την παραλάβαμε .
  Τριάμισι χρόνια δώσαμε αγώνες και μάχες για να παράξουμε έργο, σε μια εποχή μεγάλων δυσκολιών για την πατρίδα μας που δεν άφηνε πολλά περιθώρια. Πιστεύω ότι κάναμε το καλύτερο δυνατόν στις συγκεκριμένες συγκυρίες και έχουμε να παρουσιάσουμε έργο που δεν έγινε για πολλές δεκαετίες  στο νησί μας.(Αφαλάτωση, Γήπεδο, Σημαδούρα, νοικοκύρεμα των οικονομικών του Δήμου μας,  καταγραφή της δημοτικής γης και τόσα άλλα).   
  Θεωρώντας ότι τίμησα την ψήφο εμπιστοσύνης που μου δώσατε , όταν με επιλέξατε πρώτο δημοτικό σύμβουλο, αποφάσισα να δεχτώ την τιμητική πρόσκληση του Δημάρχου των έργων, Άγγελου Κοτρώνη  και να θέσω τον εαυτό μου και πάλι   στην κρίση σας, όχι από προσωπική φιλοδοξία  αλλά θέλοντας να υπηρετήσω τον καθένα προσωπικά από εσάς αλλά και ολόκληρο το νησί μου, προσφέροντας στον  τόπο μου την εμπειρία που απέκτησα  στα κοινά.
  Ως πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για την θετική λειτουργία του , ανοίγοντας για πρώτη φορά τις πόρτες σε όλους ώστε να έχετε την δυνατότητα να μας κρίνετε και να ενημερώνεστε  άμεσα. Μέσω του διαδικτύου  έχετε πλήρη ενημέρωση για κάθε απόφαση του Δήμου μας.
  Σας προσκαλώ όλους. βάζοντας το χέρι στην καρδιά σας και μακριά από μικροπολιτικές να τιμήσετε τον Συνδυασμό μας με την ψήφο σας για να συνεχίσουμε το έργο μας και να εμπιστευτείτε έναν από τους τρεις σταυρούς προτίμησης στο πρόσωπό μου.
 Με εκτίμηση 

 Παναγιώτης  Εμμ. Μαρκαντώνης 
 Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Ύδρας 


Δεν υπάρχουν σχόλια: