Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ ΜΑΡΙΑ


ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ    ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ”
 





Φίλες και Φίλοι Υδραίοι και φιλυδραίοι,

Ονομάζομαι Μαρία Καρακατσάνη. Είμαι παντρεμένη με τον Γρηγόρη Μπουντούρη και έχω τέσσερα παιδιά για τα οποία πιστεύω ότι έχω κάθε δικαίωμα να αγωνιστώ για τη βελτίωση των συνθηκών της ζωής τους και την δημιουργία των ευκαιριών που θα τους δώσουν κίνητρα να σχεδιάσουν το μέλλον τους, στον τόπο τους, την ΄Υδρα.
Είμαι για τρίτη φορά υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το συνδυασμό «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ» επικεφαλής του οποίου είναι ο κ. Άγγελος Κοτρώνης, ένας άνθρωπος που διαθέτει γνώσεις, μεράκι και δύναμη  απέδειξε ότι θέλει και μπορεί να υλοποιήσει το πρόγραμμα του συνδυασμού.
Ολοι μαζί μπορούμε να δώσουμε ένα δημιουργικό αγώνα για να αλλάξουμε το μέλλον της ΄Υδρας προς το καλύτερο.
Η ψήφος σας, θα μου δώσει δύναμη να αγωνιστώ ώστε να υλοποιηθεί το πρόγραμμά μας.
Με την ψήφο σας, μας βοηθάτε να ολοκληρώσουμε τα έργα που έχουν δρομολογηθεί.
Σας υπόσχομαι με το χέρι στην καρδιά ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για το καλύτερο  αυτού του ευλογημένου τόπου της Ύδρας μας!


Με εκτίμηση
Μαρία Καρακατσάνη – Μπουντούρη
υποψήφια δημοτική σύμβουλος
του συνδυασμού
«Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: