Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

CAROLA PIETRO (ΚΑΡΟΛΑ ΠΕΤΡΟΣ)


ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ    ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ”
 





Ονομάζομαι Πέτρο (Pietro) Carola. Είμαι 31 ετών, γεννήθηκα στο  Μιλάνο της  Ιταλίας και μεγάλωσα στην Ρόδο όπου και πήγα σχολείο τα πρώτα χρόνια.
Επέστρεψα στην Νάπολι όπου φοίτησα στο πανεπιστήμιο Federico II και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην Ιστορία των Θρησκειών.
Μιλάω Αγγλικά, Ιταλικά, Ελληνικά. Ζω στην  Ύδρα τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Η  Ύδρα με κέρδισε από την πρώτη στιγμή, έτσι αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ επιχειρηματικά  δημιουργώντας  δύο μαγαζιά.
Έχοντας πάντα  στο μυαλό μου πως η συμμετοχή και η προσφορά είναι υποχρέωση όλων μας, αποφάσισα να συμμετάσχω στο Εθελοντικό Πυροσβεστικό Κλιμάκιο του Δήμου Ύδρας αλλά και σε διάφορες άλλες εθελοντικές δραστηριότητες.
Όταν ο Δήμαρχος Άγγελος Κοτρώνης με κάλεσε να στηρίξω την προσπάθειά του, βλέποντας το έργο και το όραμα του για ανάπτυξη αυτού του τόπου, θεώρησα τιμή μου αυτήν την πρόταση και αποδέχτηκα αμέσως.
Εύχομαι με την ευκαιρία που μου δίνεται να μπορέσω  να συμμετέχω πιο ενεργά στην πρόοδο και εξέλιξη της Ύδρας που αγαπώ.
Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου που με έκαναν από την πρώτη στιγμή να νιώσω την Ύδρα σπίτι μου.


Pietro F. Carola
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος



Δεν υπάρχουν σχόλια: