Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΖΩΓΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ


ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ    ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ”
 






Αγαπητοί συμπατριώτες, Υδραίες και Υδραίοι,
Με την παρούσα επιστολή μου, επιθυμώ να σας γνωστοποιήσω την πρόθεσή μου, να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδιασμό «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ» με επικεφαλής τον νυν Δήμαρχο κ. Άγγελο Κοτρώνη.
Είμαι απόφοιτος της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας. Ζω και εργάζομαι στο νησί μας το οποίο θεωρώ ως έναν τόπο μονάκριβο και ευλογημένο.                        Έχω δημιουργήσει την οικογένεια μου και μια επιχείρηση που άνοιξε τους δρόμους για την ανάπτυξη του τόπου μας.
Θεωρώ λοιπόν, ως νέος και ενεργός πολίτης οτι είναι η κατάλληλη στιγμή να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε αυτόν τον τόπο που μεγάλωσα και να εκπροσωπήσω όλους εσας τους αγαπημένους συμπατριώτες μου απο την τιμητική θέση του Δημοτικού Συμβούλου.
Η προσπάθεια που ξεκίνησε για την ανάπτυξη και την προβολή του νησιού μας και την ευημερία όλων των κατοίκων του, μέσα απο τα έργα υποδομής που έχει δρομολογήσει η παρούσα Δημοτική Αρχή, θεωρώ οτι πρέπει να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί.
Τιμώντας το πρόσωπό μου με την ψήφο σας, δίνω υπόσχεση, οτι θα αγωνιστώ με ήθος και ανιδιοτέλεια για όλα όσα προανέφερα και για όσα ονειρεύομαι για το νησί μας  και τους κατοίκους του, σεβόμενος την ιστορία αυτού του τόπου και την κληρονομιά που οι ένδοξοι πρόγονοί μας άφησαν σε εμας ως πολύτιμη παρακαταθήκη.
Το χρωστάμε σε αυτούς, στα παιδιά μας και στην πατρίδα μας Ύδρα!



Με τιμή
Ελευθέριος Γ. Ζωγκός
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος του Συνδυασμού
«Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: