Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΚΟΚΚΟΣ ΠΑΥΛΟΣ


ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ    ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ”
 






Φίλες και φίλοι,

πριν από τρία περίπου χρόνια ζήτησα την στήριξή σας αποφασίζοντας να ασχοληθώ με το μέλλον του τόπου που ζω,  εργάζομαι  και δημιούργησα την οικογένειά μου. Η υπόσχεση που είχα δώσει τότε σε εσάς αλλά κυρίως στον εαυτό μου ήταν να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις στην ανάπτυξη  του νησιού μας.
Όλο αυτόν τον καιρό, προσπάθησα σε ότι και αν έκανα να έχω ως πρωταρχικό μου μέλημα αυτήν την υπόσχεση.
Σήμερα, κάνοντας την αποτίμηση αυτής της πορείας, των τριών και κάτι χρόνων, νιώθω την ικανοποίηση ότι η επιλογή μου να στηρίξω τον Άγγελο Κοτρώνη και την προσπάθειά του ήταν σίγουρα μια σωστή επιλογή.
Τότε είχα διακρίνει το όραμά του για το μέλλον αυτού εδώ του τόπου, σήμερα  είμαι σίγουρος πως  αυτό το όραμα δεν ήταν μια ψευδαίσθηση.
Είδα τον τόπο γύρω μου να αλλάζει. Είδα να γίνονται έργα, μικρά ή μεγάλα δεν έχει σημασία, είδα να χτίζονται βάσεις για το αύριο, να αλλάζουν προς το καλύτερο νοοτροπίες και συνειδήσεις ριζωμένες για χρόνια. Μα πάνω από όλα είδα πως με λίγη προσπάθεια και πολύ καλή θέληση πολλά μπορούν να γίνουν.
Στις 18 Μαΐου η επιλογή μας πρέπει να είναι μία. Να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε ότι καλό έχει γίνει αυτά τα τρία χρόνια.  Να δώσουμε την ευκαιρία στο όραμα να φτάσει στον προορισμό του.
 Να παραδώσουμε στα παιδιά μας έναν τόπο για τον οποίο θα είναι υπερήφανα.


Παύλος Παντ. Κόκκος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: